Assalamualaikum WBT dan Selamat sejahtera?
YB. Datuk/YBhg. Datuk/Tuan/Puan,
KAJIAN TAHAP KEPUASAN PELANGGAN PEJABAT PENGARAH TANAH DAN GALIAN MELAKA BIL 2/2022 BAGI TEMPOH JULAI HINGGA DISEMBER TAHUN 2022
Adalah dimaklumkan bahawa pentadbiran ini sedang melaksanakan Kajian Tahap Kepuasan Pelanggan Bil 2/2022 dalam membantu pihak pengurusan merancang dan menambahbaik mutu perkhidmatan di pentadbiran ini dari semasa ke semasa. Justeru itu, YB. Datuk/YBhg. Datuk/Tuan/Puan dipohon untuk mengedar Borang Kajian Kepuasan Pelanggan jabatan ini kepada semua pegawai/kakitangan di jabatan YB. Datuk/YBhg. Datuk/Tuan/Puan.
Tempoh pelaksanaan kajian adalah bermula pada 1 Disember 2022 sehingga 30 Disember 2022 (Jumaat). Sehubungan dengan itu, kerjasama YB. Datuk/YBhg. Datuk/Tuan/Puan adalah dimohon untuk mengisi soal selidik kajian tersebut dalam tempoh yang ditetapkan melalui pautan berikut : https://forms.gle/wLDaey3Bi8kbFjwv9
Segala perhatian dan kerjasama yang diberikan oleh YB. Datuk/YBhg. Datuk/ Tuan/ Puan amat dihargai dan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.
Sekian.
“MELAKAKU MAJU JAYA, RAKYAT BAHAGIA, MENGGAMIT DUNIA”
“WAWASAN KEMAKMURAN BERSAMA 2030”
“BERKHIDMAT UNTUK NEGARA”